viernes, noviembre 24, 2006


Ás veces chove en Pontevedra...bueno, ultimamente moitas veces.....a auga molla, fainos estar máis tempo na casa do que queremos, os que temos esta afección temos que ir coa cámara na mochila agardando un claro no ceo para sacala.....pero, en ocasións ten a vantaxe de que nos permite disfrutar da zona vella sen xente, sen mesas, sen sillas, sen ruído, etc etc...¿que hai que apurar un pouco máis entre bar e bar para abrigarse?...si...e tamén podemos ver imaxes coma esta, entón... ¿merece a pena que chova?

3 comentarios:

Sánchez-Agustino dijo...

Me parece una muy buena foto.

El B&W le da un dramatismo impresionante.

Sólo un pero...

Yo no la hubiera compuesto así.

Ya sé algunos opinan que es subjetivo, pero me mata que la fuente esté tan centrada y tape un trozo de la casa de la luz.

Yo hubiera dado un par de pasos a la derecha para que coincidiera con la calle en vez del edificio.

Por lo demás, espectacular.

(Ya sé que es ser un poco "tiquismiquis" pero creo que con la crítica, cuando es constructiva, mejoramos todos)

Un saludo.

Luís Pereiro dijo...

Toda crítíca, no meu caso, sempre é ben recibida. A min tampouco me convenceu de todo. Terei que volver outro domingo cedo e con auga para facer varias tomas.

josemaria dijo...

La foto tiene una luz espectacular( tal vez por lo de la casa de la luz ,je,je,je).La verdad qué es preciosa, dentro de lo clasico.Tal vez dejando la fuente un poco más a la izquierda,como dici Rafa, aún sería mejor.

josemaría