domingo, agosto 05, 2007

Hola a todos, a ver quien me puede aconsejar sobre Macro, me quiero comprar uno, y no se cual puede estar bien calidad precio, he estado viendo varios y me parece que el sigma 105mm, no esta mal, permite una distancia de 31 cmm, lo cual es bueno, no? cuanto mas mejor, o por lo menos es lo que me parece; el angulo es de 23,3, aunque he leido que el foco se pierde con facilidad, y esto me parece un coñazo, pq con el macro que me viene incorporado en mi tele me salen todas desenfocadas y no se si es que es malo o es que es tan dificil encontrar el enfoque en todos.

Bueno si teneis alguna revista con un artículo sobre este tema , y me la pudierais dejar os lo agradeceria.


Saludos

4 comentarios:

Amancio dijo...

Que tal, Victoria: O problema ao que te refires do enfoque en macro ten que ver coa profundidade de campo (a zona da foto que sae enfocada)pode ocurrir que enfoques o que está a 1 metro e o que está antes e despois quede desenfocado (este efecto é pouco apetecible), esto se arregla cerrando o diafragma (númenos maiores, 16, 22, ...)o problema é a falta de luz con esos diafragmas e a solución pasa por baisar a velocidade o que obriga a utilizar tripode e disparador remoto a no ser que metas un flash especial de macro (anular o doble diante do obxectivo)por outro lado o enfoque en macro trata de facelo acercandote e alonxandote ao obxecto quitando o enfoque automático.

Amancio dijo...

Unha opción interesante consiste en poñer entre o corpo da cámara e o obxectivo un aro de extensión, non son caros pois non levan lentes e permiten aproximarse mais ao obxecto, baisan un par de puntos a luz entón tes que baixar a velocidade e utilizar trípode se o obxecto é estático. Se non, obrigatorio flash o movido, é unha opción. Se ves o martes falamos se non chámame pois se estás por Pontevedra te podo ensinar material.Saúdos Amancio.

Victoria Garrido dijo...

Graciñas Amancio, pues nos vemos el martes, me gustaria probar algun objetivo para ver si me decido por entrar en este nuevo mundo!!


Saludos

Luís Pereiro dijo...

Hola Victoria: eu teño o Tamron 90 f2.8, que é similar ó Sigma en macro, pero din os entendidos que vai mellor en retrato. Encantado con el estou. Podes ver en www.cleptografos.com no subforo de macro, co nick Komando Kruxás as fotos que fai.
Todo o mundo coincide que o mellor é o Canon 100 f2.8, pero ese sairache case 200 euros máis caro.